Re: godzina w poczcie Mozilli

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 05:42:26 MET DST

Jerzy Michniewski wrote:

>Przyczyną może być niski numerek Twojej Mozilli.
>

>Jerzy Michniewski

To niskie numerki walą takie numerki? - to jest najwyższy numerek
tolerowany przez Warpa 3.
Oczywiście zastrzegam - Warpa w mojej wersji - może mieć jakieś babole
instalacyjne wynikające z grzebania w fixach, ale jako system działa bez
większych uwag . Nie mam czasu na dopieszczenie go, a bywa, że przez
prezypadek odkrywam jakąś ciekawostkę w rodzaju choćby tych godzinek.
Zastanawia mnie cały czas coś dziwnego - Mozilka widzi prawidłową
godzinę, lecz nie pokazuje jej w oknie skróconej wersji nagłówków.
Przeglądałem już jej pliki konfiguracyjne - może to tam gdzieś siedzi,
lecz nic mi nie wpadło w oko.
Twój post jest widziany jako wysłany o 13.11 lub w pełnym nagłówku
odebrany o 20.15 i 16 sekund:)
Oczywiście to drugie jest prawdziwe. Problem, jesttylko w tym ,że pełny
nagłówek w Mozilce zajmuje cały ekran i nie podaje chyba tylko numeru
butów szanownej Babci Pana Jerzego, a treść korespondencji jest daaaleko
pod spodem.
Lubię wiedzieć co wyczynia narzędzie, którym się posługuję, stąd też
pytania dot. Mozilki - na początku trochę mi wierzgała, ale dogadałem
się z nią i nawet zaczyna mi się podobać.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >