Re: Bank on Line i OS/2

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 16:39:06 MET

Jerzy Michniewski wrote:

>Nie prawda, przed chwilą zalogowałem się Firefoxem 1.01 z wyłączoną obsługą
>javy. Dopiero gdy przeszedłem do tworzenia przelewu chciał uruchomić aplet i
>dostałem komunikat o braku obsługi javy.

U mnie, przy Mozilli 0.97 ten komunikat występuje już na stronie
rejestracji nowego użytkownika - strona nie otwiera się, a wyświatylane
są opisane wcześniej bzdury o konieczności uzupełnienia "mojego IE" o
javę. Natomiast Wejśćie w kierunku logowania nie robi tego numeru -
biorąc jednak opisaną przez Ciebie sytuację, to babol jest jednak
wielopunktowy i obsługa BSK może mieć czkawkę.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >