Re: Bank on Line i OS/2

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 09:49:22 MET

Ireneusz Furdyna wrote:

> Malutkiej to i może ale nieco większej? sorry ale żaden z powyższych
> nawet nie ma tych opcji co używam, a jesli chodzi o PKO to ceny ma
> okolo 15x ING

Nie chodzi mi o ceny, czy wkurzające decyzje centrali BSK ING, a
ewidentnie o miłych ludzi tu w Szczecinie właśnie w ING.
Czy mógłbyś mi przesłać ten akurat konkretny "model" javy i określić
wymagane ustawienia Mozilli?(cookies, SSL).

W centrali BSK zaszły jakieś zmiany - informatyk, który odebrał
telefon, po usłyszeniu hasła OS/2, chciał koniecznie kontaktować się z
przełożonym, którego akurat nie było...
Moim zdaniem problem jest tylko na stronie wstępnego logowania - to ona
wyczynia głupoty.

Pozdrawiam,

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl