Re: webalizer dla os/2

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 12:56:49 MET

"Leszek KUBRAK" <info@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Używałem sewgo czasu (2-3 lata temu) i nie miałem żadnych problemów.
> Niestety, wywaliłem wszystko, bo nie było mi potrzebne.

Pamiętasz jak to działało? po włączeniu powinno generować jakieś pliki
prawda? Właśnie to mnie interesuje bo nie wiem co robię nie tak, program
się uruchamia i nie protestuje, ale też i nic nie robi :/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564