Re: Jak sprawdzi ć kto uż ywa pliku?

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 22:29:03 MET

Ninik wrote:

>Witam
>
>Jest sobie na dysku obrazek którego sobie stworzyłem, śladu już nie ma w
>pamięci po programie który to zrobił, a jednocześnie nie mogę go skasować
>bo jest używany. Jak sprawdzić przez co?

Musisz koniecznie to wiedzieć ?
Plik nie musi być używany - wystarczy powiązanie z czymś co masz włączone.
Najczęściej już samo wpisanie w ścieżce dostępu Libpath wystarczy, by
system twierdził,
że właśnie tego używa ( o ile dobrze pamiętam jest to zagrzebane gdzieś
w systemowych ini).

Stwórz sobie dyskietkę startową (pojedyncza! i dyskietkę narzędziową z
FC - wtedy do woli będziesz mógł grzebać na dysku ( w mojej wersji nie
zmieścił się sterownik CD)
Jeżeli chcesz prześlę Tobie moje dyskietki na priva - Fc do startu żąda
dodatkowych plików - nie będziesz musiał ich szukać.
Puścił bym to na listę, ale nie przechodzi.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >