Re: Problem z sieci ą .

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 16:23:55 MET

Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield-pulapka.org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> No to powiesz im, że na windzie może sobie działać, a Ty nie masz
> ułopmnego softu i potrzebujesz porządnej konfiguracji, gdzie karta
> sieciowa i router sa w tej samej sieci.

Już widze jak to im wytłumaczę jak im ta konfiguracja nawet na windzie nie
chce działać (każą Ci wtedy zmienić w rejestrze tą maskę na 255x4).
Powiedz mi czy masz jakiś pomysł na to jak się dowiedzieć co mam wpisać
żeby działało. Obok jest komp z windą i podobną konfiguracją ale +1 w
ostatnim członie adresu ip. Tam jakoś to działa, znaczy się działa i
zewnętrzny ip i internet. Puściłem na nim tracert i wpisałem jako router
pierwszy komputer którego dopada, zmieniając dodatkowo maskę sieci
jeszcze, tak że internet w sumie mam, jednak dalej nie działa mi
zewnętrzny ip i jestem widziany jako 195.150.77.249 (249.77.classcom.pl),
jak się dowiedzieć czy dobrze to wpisuję? Coś powinienem pozmieniać pewnie
w routingu, ale nie wiem co tam wpisać tak na prawdę :/ Na angielskiej
grupie usiłują mi pomóc, ale nie rozumię ich metod. W sumie internet już
mam na swoje konto (a nie muszę czekać aż ktoś w domu zejdzie z kompa,
żeby się za niego włączać) została tylko walka o to by mieć dostęp do tego
kompa jako serwer.

> Nijak. Admin sieci ma znać. Jaką masz sieć i jaki z niej jest domyślny
> gateway.

A jeśli mam kompa z głupią windą obok i tam działa to mogę to sam sobie
ustalić? Widzę przez jakie kompy tamten się łaczy puszczając tracert, ale
jak to wpisać?
BTW: a o firmie najlepiej świadczy ich strona, oglądnij, mnogość
informacji ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564