Mac os ??

Autor: mogat <mogat_at_op.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 05:58:12 MET

Witam serdecznie ;)
 Mam pytanie moja kolezanka ma starego macintosha czy jakos tak mialem juz z
nim starcie ale zastanawiam sie z kad wziasc do niego jakies dyskietki
startowe i samego os by na nim zainstalowac bo ten co byl zainstalowany sie
wysypal. Prosze o pomoc pokierowac mnie z kad mam wziasc oprogramowanie i
instrukcje instalacji lub cos takiego. bede mial go w domu moze za tydzien.
Googlowalem i nie wygooglowalem zbyt wiela mam jakies tam mac os'y do niego
ale wszystko jest jakos dziwnie zpakowane nie wiem jak sie do tego zabrac!!
Zalezy mi na tym by sie podszkolic w dziedzinie mac os2. wiem ze jestem
smieszny ale linux jakby dalmnie osobiscie jest latwiejszy a mc os to
dobpiero pierwsze starcie wiec prosze o pomoc juz zaznajomonych z tym
systemem jesli bede potrzebne dodatkowe informacje na temat sprzetu i jaki
tam dokladnie os siedzi dam znac na dniach. Z gory dziekuje za pomoc i
wskazanie dokumentacji do przejzenia ewentualnie prosze przeslac na moj
adres e-mail: mogat@op.pl. z gory dziekuje i sie jeszcze odezwe. pozdrawiam
goraca pa. mogat ;)