Re: problemy z Samb±

Autor: Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 20:34:30 MET

Bartosz Tomasik wrote:

> no samba na linuxie, 3.0.10, ale przecież plugin do netdrive'a nie idzie
> przez LanManagera więc teoretycznie powinien chodzić (przecież samba z
> samb± się powinna dogadać?)

Niestety nie wiem jak działa ten plugin, ale je¶li korzysta on z usług
sieciowych OS/2, a w sambie 3.0.10 nie zrobiono nic od wersji 3.0.5 (je¶li
chodzi o kompatybilnosć) to nie ma prawa działać...

PS. Wersja protokołu SMB z którego korzysta OS/2 to Lan Manager 2...
Windows korzysta z nowszych wersji, które Microsoft okresla skrótem CIFS
("Common Internet File System", hłe, hłe...).

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *