Re: historia w mozilli

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 09:47:01 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Nie pad chyba. Tylko chkdsk. ZNajduje minor file allocation error w historii i niby
>naprawia ;)

Czyli jednak następuje konflikt wykorzystywanych obszarów - musi jedno
na drugie włazić - inaczej w OS-ie nic się błędnie nie zapisze - ja to
ćwiczyłem na starej maszynie, gdzie było 32 MB RAM i 20 MB swapa - to
mnie nauczyło uważać co i kiedy uruchamiam. Lecz przy Twoich zasobach
??? - powód może być tylko jeden coś powoduje aneksję zajętych obszarów.

>No a ja znam duzo roznych fajnych sposobow. Ostatnio testuje OpenTTD/2... No i
>pada ;)

To zupełnie inna śpiewka - do testowania radził bym stosować odrębną
partycję - tak aby podstawowy system był na boczku i zawsze OK.

>Mam wersje angielska... No i do stabilnosci samej mozilli nie mam zarzutow.

A u mienie w Warpie 3.0 powyżej 0,97 - kicha. Mam czwórkę, ale licencje
tylko na trójki - stąd też szukam możliwości upakowania czegoś ciut
nowszego w starych systemach. Może ktoś powiedzieć, że wyglądam jak ten
gazda co buta dżdżownicą wiązał, ale skoro dżdżownic Ci pod dostatkiem:)....
Poza tym, to właśnie dobry test dla oprogramowania - im mniej potrzebuje
tym lepiej przemyślane.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >