Re: irda

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 00:34:20 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Z telefonem komunikacja jest transmisją szeregową,
> tzn. IRDA pracuje jak zwykły COM. Bawiłem się swego czasu
> Siemensem ME45 zarówno przez kabelek jak i przez IRDA.

Mam takiego - łączyłeś go przez coma z jakimiś specjaslnymi zaklęciami?
- komp musi go jakoś zobaczyć - napisz bliżej
jak to wyglądało - zainteresowanych jest więcej - w końcu komórki są
podobne, a IRDa ta sama, podobnie jak ów kabelek
- dokładnie jak pisałeś - powinien widzieć i już...
Problem jest tylko jeden - jak wytłumaczyć kompowi że ma wpięte coś z
czym ma gadać:)
Skoro odkryłeś już kiedyś tą "amerykę", to powiedz gdzie indianie
położyli grabie - boć pytamy się po to, aby się na nie nie wpie...:)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >