Re: SW Choice missing?

Autor: Bartosz Tomasik <ihsiak_at_REMoVECAPS2.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 21:38:34 MET

Użytkownik mbs napisał:

> Na Imaldis znaslazłem wiadomość, że z dniem 10.12.2004 IBM zamyka SW
> Choice - całkiem im odwaliło?

ano zamykają, sterowniki/etc będą dostępne dla zarejestrowanych
użytkowników eComStation (przez ich strony) i ludzi, którzy kupili
Password-cośtam - tyle, że to ostatnie było stricte dla firm i za grubą
kasę ;/

>Od dawna IBM zachowuje się tak, jakby miał
> bardzo poważne udziały w sukcesie Microsoftu.

bo ma... ;/

> Wobec powyższego postanawiam, że zrobię im na złość...
> - pozostanę przy OS/2:)

ja też :) i nawet sobie dodatkowo (mam nadzieje, że już całkiem
niedługo.. może w święta będzie wiecej wolnego czasu) 3ke zainstaluje :)

a co do SWC, właśnie próbóję sprawić by zostało w naszej pamięci na
zawsze ;)

pOSdrawiam :)
Ihs