Re: Maskarada na OS/2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 00:24:39 MET

Ninik wrote:

> mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Chyba nie ;)
> 2^20*20/8 = wychodzi 2621440 bajtów
> a to 2621440/2^20=2,5MB ;)

Dominik Chmaj
Nigdy nie twierdziłem, że nie umiesz liczyć - tu jest OK, ale Twoja
interpretacja wymiaru odebrałem jako przejaw dobrego chumoru -
spełnienie opisanych wcześniej zadań na dysku o obszarze 2,5MB jest
niemożliwe z prostego powodu - samo Netscape.exe zajmuje 2,499 MB (plik
datowany 24.06.97)...

Jeżeli więc udowodnisz, że nie robisz sobie jaj,
a rzeczywiście dokonałeś tego cudu, to będę się zwracał
do Ciebie per Wasza Wysokość:)

Hough - jak mawiają starzy dobrzy Indianie:)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >