Re: Re: Mozilla1.6

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 21:14:18 MET

Ninik wrote:

> mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Wpisz sobie:
>
> SET MOZILLA_HOME=p:\costam
> SET MOZILLA_USE_EXTENDED_FT2LIB=T
>
> Będzie wiedział gdzie ma ustawienia :)
> Dominik Chmaj

Po przeszukaniu dysku i wywaleniu wszelkich informacji dot.
 Mozilli (m.innymi z plików ini), ruszyła wersja zipowa 1.7
 i możliwe było zainstalowanie polskiej nakładki (nawiasem
mówiąc - windzianej)- weszła bez żadnych problemów i kombinacji.

Wersja 1.7 pyskuje co prawda w trakcie startu (nie podoba jej
 się: namedsp.dll - zgłasza błąd sys3175 - naruszenie dostępu
 w 1e10d66b) - komunikat błędu musi być wyłączony w trakcie
startu, gdyż w przeciwnym przypadku zablokowana jest możliwość
 wpisywania z klawiatury...
Pozostaje znaleźć rzeczywistą przyczynę i może się okazać że kolejny
program dedykowany wyższym wersjom OS/2 działać będzie bez uwag w Warpie
3.0:)
Może któryś z kolegów ma jakieś sugestie dot. możliwego rozwiązania?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >