Re: Nowy MySql

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 17:34:53 MET

On Sun, 28 Nov 2004 16:25:39 +0000 (UTC), Ninik wrote:

>"Leszek KUBRAK" <info@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
>A w czym się to objawia w MySQLu, znaczy jego brak? Korzystam z
>poprzedniej wersji i nie mam z tym problemów? (korzystam poprzez
>apache'a)..

Domyślnie kodowanie Latin2 (8859-2) NIE rozróżnia małych i dużych liter.
Oznacza to między innymi to, że litery A i a użyte w indeksie będą znaczyly
to samo, a dla mnie np. jest to problem. Dla Ciebie nie musi.

W MySQL 3 nie było problemu, ponieważ Latin2 był NIE wkompilowany,
tylko sterowany z podkatalogu charsets. W MySQL 4 Latin2 jest wkompilowany.
Zrobiłem nowy plik latin2_lu i dodałem wpis do pliku charsets\index.

Leszek KUBRAK <info@infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21