Re: Odin w Warp3

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 02:15:16 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Miałem (i mam) na 200%.
> ==
> Leszek KUBRAK

Tak dla pewności zapytam, żebym nie szukał dziury w całym:

winOS2 z modułem win32S? - i dodany do tego w osobnym katalogu Odin
działał prawidłowo?
Czy Odin dokonał jakichś wpisów w win.ini lub windzianym system.ini? - u
mnie nie.

Startuję setup programu i otrzymuję komunikat:
Failed to start win 16 session (rc457)

jak startuję sam program, to dostaję:
Cant load/find kernel 32.dll (rc=2) module Registry:((
????

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >