Re: Odin w Warp3

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 20:52:25 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Przepraszam, że odpowiadam dopiero teraz, ale nie było mnie kilka dni w domu.
> Nie powiem Ci jaka to była wersja, bo wywaliłem wszystko.
> Po prostu nie używam tego do niczego.
> ===
> Leszek KUBRAK

OK - nic dziwnego - mi również dotąd nie było potrzebne:)
Praktycznie chodzi o uruchomienie jednego programu. Powiedz chociaż, czy
miałeś wtedy zainstalowane winos2?

Wygląda mi na to, że jeżeli nie całość, to przynajmniej moduł
 win32 koliduje z Odinem i nie pozwala na jego uruchomienie,
 gdyż ich pliki dll mają identyczne nazwy.
"Pe" wyraźnie chce startować...

Pozdrawiam,

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl