Re: Re: dupfinder

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 19:28:24 MET

Ninik wrote:

> mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Hmmm, cała masa na hobbesie,
> osobiście tylko alt+F7 w fc :)

I owszem alt+F7 w FC, to bardzo pomocna funkcja w biażących
 poprawkach, ale szukanie duplikatów na całym dysku, ich
 pogrupowanie w/g nazw z podaniem rozmiarów plików i dat
 utworzenia, wraz z zapisem wyniku do pliku, przy pomocy FC,
 to robota dla cierpiących na nadmiar czasu.

Fc jest niewątpliwie programem absolutnie najwyższego lotu w swej
kategorii, ale opcji clone search nie posiada, bo i po co - skoro
dostępne Pm-owe narzędzia specjalizujące się w tym, są małe i dobre. Ja
po wszelkich gimnastykach, jakie wykonywałem na partycji systemowej,
przenosinach i uzupełnianiu poszczególnych modułów, miałem ponad 14 MB
duplikatów! - a one raczej nie pomagają w pracy systemu jako całości:)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >