Re: klonowanie dysku z warp3 -pomocy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 11:46:30 MET

On Wed, 24 Nov 2004 11:21:16 +0100, PiotR. wrote:

>--===============2132576999==
>
>WITAM
>system jest na dysku 270MB a chcŕ go sklonowaŠ na 1.2GB - norton ghost nie
>radzi sobie chciaz z opisu wymika ze powinien
>probowalem pod linuxem dd - poza partycja nie udalo mi sie skopiowac
>wszystkiego bo przy uruchamianiu pojawia sie komunikat:
>OS/2 !! SYS01475
>OS/2 !! SYS02027

Cos skiepscil przy klonowaniu:

[D:\]help SYS01475

SYS1475: The file OS2BOOT cannot be found.

No help is available for the message ID number requested.

[D:\]help SYS02027

SYS2027: Insert a system diskette and restart the system.

No help is available for the message ID number requested.

Niestety, malo sie na tym znam - moge jedynie polecic alternatywne narzedzie,
prawodpodobnie sprawdzone w kwestii klonowania OeSowych partycji - dfsee.
http://www.dfsee.com