Re: Odin w Warp3

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 19:22:59 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> No kurna... Będę złośliwy : pytanie na poziomie windziarza.
>
> Mariuszku, Google twoim przyjacielem.

A ja nie będę - mam dobry dzień!

Google nic nie rozumie!!! - jak mu zapodałe znajź:

 "jakiegoś starego builda Odina, który działa u Leszka Kubraka"

- z uporem odpowiada, że nie ma takiej pozycji:))

Jeżeli się pytam jak to cudo ma na imię, to chodzi o numer wersji,
jakiej użyłeś - żeby nie po windzianemu, to powiem,
że to siedzi w ostatnich linijkach win32k.sys i pe.exe.
Wersja, którą ja próbowałem, ma tam Nr Odin05 i datę 26 jan.2004.
Poza tym - te zabawki są pakowane w pliki mające konkretne nazwy.

No - kurde:)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >