Re: Odin w Warp3

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 02:43:19 MET

mbs wrote:

> OK - po lkiknięciu na nik krzyczy: Usage:PE winexe commandline.
> Jeszcze nie czytałem co to za zwierzę - pośrednia ładowaczka...

Wypóbowałem na kilku programach i dalej się drze,
ale nieco inacazej:
"Can't load/find kernek32.dll (rc=2, module REGISTRY)"
Chodzi mu o sławny windziany plik registry.dat?
regsvr32.exe właśnie tego się domaga, a ja mam coś takiego w katalogu
głównym - ślepe to to czy jak?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >