Cos znowu zepsułem

Autor: Artur Alinowski <Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 21:58:40 MET

Witam

No i znowu cos przekombinowałem. Nawet nie pamiętam zbytnio co bo parę
dni temu to było. System nie wstaje do końca. Drivery ładują się
poprawnie ale jak przechodzi do trybu graficznego to wywala taki komunikat:
"Program pointed to by the SET RUNWORPLACE= line in CONFIG.SYS, this
file, could not be started. WinStartApp returned %1"
i tyle, po zaakceptowaniu zostaję bez pulpitu z czystym niebieskim tłem.
Set runworplace wskazuje na pmshell.exe, ale coś mi się wydaje że mogły
rozsypać się zbiory ini. Macie jakieś proste pomysły na naprawę tego
przykrego stanu, czy mam wszystko zaorać i postawić od nowa? ;-)

Pozdrowienia