Re: zwisy winos2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 03:18:46 MET

> Działa tylko w trybie VESA, czyli bez żadnego wspomagania sprzętowego.
> Ale poszukaj dobrze na stronie Scitecha, bo od pół roku zrobili takie cudo,
> że możesz za darmo wygenerować SNAP-a obsługującego full wybraną kartę graficzną.

Jak na razie udało mi się zassać tylko wersję beta "snap-os2-2_3_1" -
triala do zassania nie widzę, choć piszą o nim.

Zassałem także snap_sdk_2.3-r14drivers - O@/2 hosted base utilities

> Wejdź na http://my.scitechsoft.com
>
> To cudo nazywa się SNAP Graphics "PE" (Personal Edition).

Już udało mi się zarejestrować - Na tej stronie NS-2 nie jest
akceptowany - LINKS tak.
Jak na razie poza potwierdzeniem zarejestrowania i miejscem do
zalogowania, w LINKSie na stronie
http://my.scitechsoft.com.navigate.php nic nie pokazało się do zassania.
Musiałem wejść poprzez Mozillę i po lewej stronie pokazały się okienka
poboru - zassałem i już mam. Ze strony Scitechu wynika, że w przyszłości
można będzie on-line wygenerować sobie podobną dokładkę dla innej karty
- ciekawy pomysł. Zobaczymy jak to działa i jeżeli pomoże, to mo...ooże
kupię całość:)

Dzięki, muszę kończyć, bo rodzinka się zwaliła - pozdrawiam,
Zamelduję o wynikach.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >