Re: zwisy winos2

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 18:50:10 MET

mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Zgłupieli - myślą, że mam fabrykę baksów, czy jak???

Jedna pomyłka, po 21 dniach można oglądać świat tylko w trybie vga.
Tak jak Leszek Ci poradził - wygeneruj sobie wersję "my" - będzie działać
tylko na jednej grafice, na jednym chipsecie, ale jest okej.
Co do ceny to moim zdaniem nie jest zła jak za tak świetny produkt, póki
co mam wersję 2.9.2 i nie przesiadam się na 3.0 bo różnica dla mnie żadna
niemal (poza naprawionym jednym bugiem związanym z dive), a dopłacić
trzeba.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564