Re: sposĚb na dobicie windziarza

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 23:57:16 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Dziwne, miałem takiego przez parę dni i chodził mi bezproblemowo.

A ten niby chce wybierać numer, a tego nie robi - twierdzi, że nie ma
połączenia i już. Nie włącza nawet pierdziawki sygnałowej.
Test robiony przez DIALER.exe wychodzi OK.
Wspombniany modem zworkologiczny wstawiłem w ostatniej chwili, zmieniłem
mu tylko adres, żeby mijał się z ISDN na IRQ3.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >