Re: zwisy winos2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 17:46:33 MET

On Sat, 13 Nov 2004 17:24:42 +0100 (CET), Leszek KUBRAK wrote:

>Próba odpowiedzi na powyższy mail generuje list z dwoma adresami
>odbiorcy : twoim i listy. Dowcip polega na tym, że tylko twoje maile tak
>się zachowują.
>Do odpowiedzi używam w PMMail guziczka "Reply to currently selected message"
>(czwarty z lewej na pasku).

Tylko moje? Hmm... Ja mam tak na swoich, Twoich i.. reszty nie sprawdzalem ;)

A swoja droga ciekawe - jak dam reply to dla siebie, to dostaje liste + siebie, jak dla
Ciebie, tak samo, a jak dam reply to all, to dostaje dla siebie 2 razy liste, a dla Ciebie 2
razy liste + Ciebie ;) Hmm, to chyba jakies bugi w PMMailu.