Re: zwisy winos2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 17:31:01 MET

On Sat, 13 Nov 2004 16:40:31 -0500, mbs wrote:

>Ja daję tylko polecenie "RE" - reszta jest w Twoim adresie, ale OK -
>będę wykreślał.

PMMail ma opcje reply to i reply to all... Jezeli uzywasz PMMaila, to wystarczy to
pierwsze...

Ale ogolnei po przenosinach listy zaczlaem tak miec od Ciebie i od Leszka Kubraka i
w dodatku wasze maile mi sie jakos dziwnie nieodfiltrowuja, a reszta sie odfiltrowuje.
Ciekawe, co sie moglo zmienic. Musze zrobic sledztwo ;)