Re: Mozilla-stodo�a

Autor: Bartosz Tomasik <ihsiak_at_REMoVECAPS2.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 19:23:53 MET

Użytkownik mbs napisał:

> Czy pomiędzy wersją 1.4 a 1,5 czy 1.6 Mozilli, występują jakieś istotne
> różnice poza tym, że nie są w "jednym kawałku"?

no wlasnie Mozilla jako taka nadal jest w calosci - Firefox/Thunderbird
sa osobno, jak juz Leszek napisal, zmienil sie kompilator

> Jest może jakaś inna - mądrzejsza i mniejsza przeglądarka, która radzi
> sobie z nowymi wynalazkami, które uniemożliwiają normalne korzystanie z
> www?

aktualnie pod OS/2 nie mamy zbyt duzego wyboru.. ja czasem korzystam
jeszcze z graficznego linksa:
http://hobbes.nmsu.edu/pub/os2/apps/internet/www/browser/links-2.1pre14.zip

> Niektóre strony jakoś mi kojarzą się z "nowomodnymi" programami TV,
>[...]
> Ciekawa moda - mam tylko
> nadzieję, że tego bakcyla nie załapią kierowcy o miernych
> umiejętnościach...

hehe :) i dlatego czasem lepiej uzywac ubogiej przegladarki :)

pOSdrawiam
Ihs