Re: Re: APM-OK!

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 18:02:17 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Zaczernienie całego obrazu. Monitor normalnie pracuje.

Twoja wypowiedź jak sądzę zamyka temat - mamy kolejny problemik
wyjaśniony do końca.
Program działa i jest bardziej konfigurowalny niż jakiekolwiek
ustawienia APM w BIOSie.
Skoro może być stosowany w każdej wersji OS/2, to moim zdaniem w
kolejnej wersji systemu jego implementacja powinna zastąpić lub
przynajmniej uzupełniać nieużyteczny apm.sys.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >