Re: Re: APM-OK!

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 07:33:27 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> No to -g daje mu sygnał z timera. U mnie jest tak, że pierwsze -g daje
> suspemd, a drugie wyłączenie.
> W efekcie przy starcie wchodzi w suspend i liczy godzinke do off.

Ja dałem na wyrzutnię ikonkę z jednym -g i przełącza monitor w suspend
po w3alnięciu myszą. Natomiast do autostartu dałem ikonkę z ustawieniem
-t 5 -s 10 -m , a to daje po dziesięciu minutach suspend i włączenie
monitora, gdy przewrócę się o kabelek myszy:) (również przy wyłączeniu
przez -g).
Co daje -t 5 po pięciu minutach - tego nie miałem czasu sprawdzić -
obadam przy porannej kawie:)

Programik jest w miarę mały, co potwierdza dawno postawioną tezę, że w
programowaniu małe jest piękne. Mogłem wreszcie przełączyć APM BIOSu na
minimum, co daje zmniejszenie częstotliwości zegara i jakieś inne
drobiazgi, ale nie wyłącza magistrali.Muszę dać zadanie w szkółce na
opracowanie ładnej ikonki - ta jest besnadziejna - wygląda jak obiekt
gry z czasów Z-80 i Spektrum.
Dzięki za porady !!!

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl