Re: Re: APM-OK!

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 17:36:56 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> U mnie jest tak:
> BLACKOUT.EXE -t 5 -s 5 -b 60
>
> Czyli po 5 minytach wyłacza mi monitor w tryb 'ciepły', czyli bez
> wyłaczania całej elektroniki, co daje powrót obrazu po 1-2 sekubdach
> od klepnięcia klawiszka, a po godzinie wyłacza go na zimno.
> Akurat start ze stanu zimnego jest dla monitora najmniej korzystny.
> No i, ponieważ maszynka jest serwerowa, to od razu potem jest:
> BLACKOUT.EXE -g
> co powoduje, że sobie gasi monitor przy starcie.

Gaszenie monitora przy starcie zapodam jak będę miał wolne:))
Raczej zastosuję przejście suspend mode.

Zaraz wypróbuję jak to działa u mnie.

Szkoda, że programik nie ma wyłączania o określonej godzinie całego
kompa - chodziłbym regularniej spać:))

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >