Re: zaginione partycje

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 19:02:33 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Nie takiej znowuz nieuwagi, trzeba mu jasno powiedziec, ze ma to zrobic... A moze o
> czyms nie wiem? :)

Robiłem to o 4 rano i po którymś zapytaniu programu nacisnąłem tak... -
jasno powiedziałem co ma zrobić, więc wyczyścił:))

Piszę żeby ktoś nie zrobił tego samego babola.

Inną sprawą jest możliwośc skopiowania całego dysku nawet takiego
uwalonego.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >