Re: Re: MCP2 za darmo i LEGALNIE !!!!! z serwera IBM !!!!!!

Autor: Marcin <marlenedWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 09:55:22 MET DST

> Po pierwsze nie wyszło mi zbootowanie tej płyty w VPC z podłączonego image
> tej płyty. Albo VPC nie umie albo one nie są bootowalne? Komuś udało się
> wstartować z tych płyt?

Z tego pliku readme który tu udostępniłeś wynika że mcp2 bootuje się w
chińsko-ruski sposób. Hahaaha trzeba najpierw wetknąć płytę B która NIE jest cd
instalacyjną gdy się zabootuje wkłada się pierwszą płytę instalacyjną. Trochę
dziwaczne to :))) Nawet w listingu plików tych płyt widzę na płycie B coś
takiego jak bootcatalog.
A jak masz problem z bootowaniem to nie możesz podpiąć po kolei 3 obrazów
dyskietek instalacyjnych ???
Dominik mógł byś mi jakoś przekazać te płytki. Wysłałem maile czy doszły bo nie
miałem odpowiedzi ???