Re: Re: MCP2 za darmo i LEGALNIE !!!!! z serwera IBM !!!!!!

Autor: Artur Alinowski <Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 12:42:20 MET DST

Ninik wrote:
> "Leszek KUBRAK" <info@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Nie chwaląc się na jednym koncie miałem tyle na każdym z tych plików czyli
> w sumie jakieś 600kB/s ;) Tylko miejsca nie tyle.. ;)
> W każdym razie rano było zdarte nawet u mnie średnio po 80kB/s ;)

No dobra, skończcie sie przechwalać kto ma większego... eeee wiekszy
transfer ;-), i wróćmy do poważnych zagadnień.
Zainstalował już ktoś? Jakie wyniki? Co działa, co zdechło i dlaczego. Na
razie pobieżnie przeleciałem po readme i trochę mnie niepokoją ostrzezenia
przy opcji migrate. Że trzeba mieć CP1 (nie problem - mam), że config
trzeba migrować ręcznie, i takie tam inne.

Chwalić się kto już został betatesterem i z jakim wynikiem? ;-)

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali@DRZEWO.free.polbox.pl