Re: NFSowe problemy

Autor: Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 20:45:18 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Do przekazywani aplikow miedzy dwoma komputerami na ACP1 w sieci domowej
> uzywam NFSu. Ale utrapienia z tym co nie miara i zastanawiam sie, czy nie ma jakis
> upgradow, fixow itp.

A nie wystarczy Ci SMB (Peer)? Dobrze jest tylko korzystać z "Netbios Over
TCP/IP".

> Po pierwsze, jak komputer ktory udostepnia dyski zostanie zrestartowany, to
> komputer, ktory probuje sie do tych dyskow potem dostac moze dosc dlugo stac.
> Trzeba odmontowywac i zamontowywac jeszcze raz, byle tylko nie podczas proby
> dobrania sie, bo wtedy trap. Po drugie, ostatnio chyba wlasnie przez NFS zaczalem
> miec trapy na SOCKET kiedy probuje wyswietlic liste dyskow (np. klikajac na ikonke
> dyskow w XCenter, lub daja alt-f2 w larsen commanderze).
>
> Ktos ma jakies doswiadczenia? :)

Nie wiem czy jest sens walczyć z NFS; to zupełnie obcy organizm, przeszczep,
który jakoś nie chce się dobrze przyjąć zarówno w OS/2 jak i w Windows :-/

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *