Re: Re: MCP2 za darmo i LEGALNIE !!!!! z serwera IBM !!!!!!

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 17:41:50 MET DST

mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Jak nie pisze ile kosztuje, a można zassać, to lil kosztuje?
> Tu może coś podpowiedzieć Dominik - ma całą wersję i jak myślę
> rozpakowaną - może tam coś stoi na temat ceny.

Na szybko wrzucam wam readme (jest takie samo jak na dwóch płytach)
http://www.dominik.kei.pl/readme.txt

Poza tym jak ktoś dalej jest pointeresowany to dodatkowo zrobiłem zrzuty
drzewa katalogów tych płyt - są tu:
http://www.dominik.kei.pl/dir1.txt
http://www.dominik.kei.pl/dir2.txt

...wygląda to na os/2 4.52 cp2

co ciekawe na szybko nie udało mi się wystartować z tych płyt (eCS zawiera
os/2 cp i z tych płytek na pewno da sie wystartować...). Ciekawe...

No niestety powaliło się jeszcze wszytsko u moich providerów netu więć
stałe ip od jutra - czyli dopiero wtedy mógłbym puścić u siebie to - ale
kto ma blisko do Krakowa niech powie - chętnie mu dam na żywo.
Co do wspomnianego Marcina, podam Ci przez brata ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564