Re: Gadu-Gadu czyli... Ekg 1.5+

Autor: robert j. wozny <speedy_at_ziew.org>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 21:03:04 MET DST

Quoting Bartosz Tomasik <ihsiak@REMoVECAPS2.pl>:

> idzie ;/ bez wzgledu na wynik w przyszlym tygodniu zrobie rel'a ze
> zrodlami i... zapewne paleczke przejmie wtey LeWhoo (tak sie
> umowilismy).

znaczy się, muszę znaleść jakąś x86 maszynę albo ewentualnie pod
VirtualPC(*) odpalic OS/2 i zobaczyć co się dzieje z tym dzieje..

ps. co do patchy to raczej mnie interesowalo czy byly poprawki do kodu
libgadu, ktorym jestem osobiscie zainteresowany (jako jeden z
psujacych ten kod)

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,