Re: Gadu-Gadu czyli... Ekg 1.5+

Autor: Ihsiak <ihs_at_somewhere.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 07:21:11 MET DST

Dnia 2004-10-18 23:35, Użytkownik Marek Wojciechowski napisał:
> On Mon, 18 Oct 2004 16:46:53 UTC, Bartosz Tomasik wrote:
>
> Nie mogę się zarejestrować. Po wydaniu polecenia token przesyłany
> token to
> jakaś nieczytelna sieczka.

przyjrze sie temu, o ile oczywiscie w ogole rejestracja bedzie chodzic,
bo wczoraj z windozy tez nie chcialo (chcialem sobie wygenerowac numerek
do testow i qpa)

> Poza tym uruchamiany załączonym plikiem cmd "dziękuje za współpracę".
> Żeby
> w ogóle chciał się uruchomić to zamiast ekg -f batch trzeba dać tylko

hm a zostawilem -f batch w cmd? ;// za bardzo sie spieszylem...

co do terminali, jak ktos ma set term i set terminfo w configsysie to
nie musi korzystac z batch'a, ja nie mialem wiec stad batch

dzis powinna byc nowa wersja z poprawionymi polskimi literkami (jak
slusznie Ninik zauwazyl szablony pozostaly nieprzetluamczone i stad
krzaki na ekranie). Problemom z /save i rejestracja sproboje sie
przyjrzec w dluzszej wolnej chwili (czytaj najwczesniej po weekendzie)

pOSdrawiam
Ihsahn