Re: mielenie dyskiem

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 06:29:52 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Ostatnio OS/2 zaczal strasznie czesto sam z siebie mielic dyskiem i znacyzna mi to juz
> przedzkadza. Robi tak, cyz pracuje, czy nie i czy ma wlacozne jakies programy, czy
> nie... Mam duzo pamieci, sporo wolnego na dysku, a on to robi mimo wszystko. Czy
> ktos zna przyczyne?

Udaje windę:)

A jak masz ustawione APM? - miałem coś takiego przy błędnym ustawieniu -
APM wyłączał dysk nawet podczas pracy z edytorem, gdyż panięć
wystarczała, a system co jakiś czas go uruchamiał, choćby żeby zapisać
kolejny plik tymczasowy dokumentu. To jest tak zwana super oszczędność
energii - pytanie co się dzieje z dyskiem i jak on dostaje w kość to czy
taka zabawa się opłaca.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >