Re: Jaki OS2

Autor: Witek <marlenedWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 14:41:16 MET DST

A właśnie że są wersje demo ale są trudne do zdobycia. Jak czasem jesteś u
niemców możesz sobie kupić gazetę PC Magazin KREATIV 11/2002 jeszcze do zdobycia
nawet na stronie wydawcy. Wypełniasz formularz a oni po tygodniu przysyłają
tobie gazetkę z rachunkiem (nie płacisz nawet za pobraniem) płacisz przelewem.
Mi tak przysłali kilka razy gazetki nie chcą pieniędzy z góry nawet od Polaków !
W gazecie jest DVD z demami ecomstation czyli jednej z ostatnich wersj OS/2 WARP
4.5 w postaci obrazu iso płyty botującej typu LIVE oraz obraz do Virtuial PC.
Ale to koszt ok 40 zł. Więc lepiej pofilować na allegro przeważnie zawszwe są
różne wersje OS/2 WARP 3, w cenach miedzy 15 zł a 40 zł. Wersja OS/2 Warp 4 jest
niezmiernie rzadko i to powyżej 200 zł. Teraz mamy wyjątkową sytuację bo nie
widzę na allegro żadnego OS/2. Ale to tylko moment. Popytaj się znajomych kiedyś
dodawano werje trial OS/2 3 i 4 do gazet komputerowych.
A w ostyateczności możesz kupić sobie eComStation tu
http://shop.mensys.nl/catalogue/mns_eComStation.html Pełną wersję.