Problem z CD-ROM'em

Autor: KED <Krzysztof.Dmytrow_at_univ.szczecin.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 11:30:23 MET DST

Witam;

Jak zwykle znów mam problem - przy instalacji OS/2 Warp 4 utworzyłem
partycję HPFS, a na wolnej przestrzeni chciałem utworzyć partycję FAT16.
Po instalacji OS/2 CD-ROM był jako dysk D:. Pod Windows utworzyłem
partycję FAT16 i pod OS/2 ona stała się dyskiem D:, zniknął mi CD-ROM.
Wiem, że to moja wina - nieszczęsne windowsowe nawyki... Jak sprawic,
żeby system widział napęd CD-ROM? Opcja "Selective install" nie wyda, bo
wymagana jest płyta instalacyjna, której OS/2 teraz nie widzi.

Z góry dzięki za pomoc.

pozdrawiam
Krzysiek