Re: Problem z pamiecia podczas bootowania - odslna pierwsza

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 06:10:54 MET DST

Ninik wrote:

> mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Z tego co pamiętam to wyłączenie opcji "quick power on self test" w biosie
> powoduje trzykrotne sprawdzanie pamięci ;) Zobacz sobie ;))

Patrzcie! Patrzcie! ludziska! Miał rację!!

Jak to człowiek może się dużo nauczyć od przyjaznych dusz. Dzięki!

Nie miałem zbyt wiele do czynienia z biosem Award i wręcz wiele opcji
jest dla mnie dziwnych. Może kłopoty z tą maszynką są związane właśnie
tylko z ustawieniami?
A swego czasu chciałem sprawdzać, czy nie jest bumerangiem:))

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >