Re: zaginione partycje

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 00:54:17 MET DST

Ninik wrote:

> mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> A próbowałeś z cedeka? U mnie w porządku było - rozmiar jak najbardziej
> okej, poza tym może czytal to z tablicy partycji która jak
> wspominałeś jest skopana? Tam są odpowiednie opcje naprawy :)

Coś z tą dyskietką musi być nie tak. Skoro ma Fdiska, to powinna widzieć
podstawową tablicę partycji identycznie jak OS/2, NU i DOS, a ta cholera
coś sobie tworzy. Rozumiał bym, gdyby nie chciała obsłużyć, bo coś
powiedzmy to DOS, ale w trybie 32 bitowym, nie powinno być ograniczenia
wielkości dysku - to wiązało się ze starym 16 bitowym DOSem. Z
ciekawości uruchomiłem go na innej maszynie - melduje 512, ale widzi
więcej, coć też nie cały dysk. Czyżby chciało trubu LBA? - przecież
wtedy tablica zapisana w trybie normal jest całkiem do kitu.
Pozapisuję dane jakie podaje i prześlę do Ciebie.

Zassałem plik obrazu CD - wypalę płytkę i zobaczymy, lecz nie teraz -
muszę nieco popracować.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >