Re: OStatnie rewelacje na temat USB

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 06:06:30 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> KAzdy kto prenumeruje VOICa na pewno czytal o sczytywaniu przez USB z zegarka
> CASIO i ze nowy USBd.sys ktory do tego jest dolaczony dziala lepiej, bo numeruje
> urzadzenia jak windows, a nie jak standard nakazuje ;) I ze wsyztskie urzadzenia
> powinny z tym dzialac, bo dzialaja w windows ;)
>
> Otoz nie - wlasnie probowalem multi-card readera z duzym napisem IBM. Z nowym
> (a'la windows) usbd.sys usb resource manager w ogole nie pokazywal urzadzenia, a
> dioda na readerze sie nei swiecila. Z IBMowskim wszystko poszlo jak z platka...
>
> Jak bede mial chwile, napisze na OS/2 Voice

To nie jest wina sterownika tylko jego pochodzenia - jak może normalnie
działać coś, co było wykonane na bazie programu rodem spod windows?

Ostatnio zmarnowałem kupę czasu na maszynę, do której ktoś mądry
zapakował najnowszą wersję biosu optymalizowaną dla "systemu" win_xx.
Maszyna przestała robić jaja dopiero, gdy wróciłem do podstawowej wersji
BIOS.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >