SSH po raz kolejny

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 23:37:54 MET DST

Witam

Ktoś z was gryzł może ZOC'a? Hmmmm, postanowiłem spróbować, ale tak mnie
rozdenerwował że nie miałem siły na nic więcej.

1. W opcjach ma to coś takiego jak beep - wiem kedy mam beepy na kompie
zdalnym, tu jednak cisz ewidentna. Oczywiście opcja włączona ale beepnąć
to to nie raczy. OpenSSH nie ma z tym problemów.

2. Moje kochane problemy z terminalami. Co ciekawe korzystałem z VT220 -
tak przykładowo w OpenSSH. Co ciekawe ustawienie tego samego w Zocu
spowodowało problemy takie jakie mam w Open ssh z odświeżaniem :/ Jednak
zmiana w configu nie zmieniła moich problemów - a w ZOC'u zmieniłem na
vt102 i było okej tam.

3. Nie mam zielonego pojęcia jak zmusić Zoc'a żeby wiedział co to Page up
i Page down - jak je naciskam - udaje, że nie czuje tego.

4. Kodowanie, cóż... openssh też cierpiało na to ale szybko się
przekodowało odpowiedni plik i jest okej. Tu zgroza w ustawieniach mamy do
wyboru coś takiego jak strona kodowa, tylko po wpisaniu iso czyli 912
znika czionka i ustawia sie coś dziwnego. Po wpisaniu 850 dalej źle, bo
nie można w ogóle nawet wprowadzić "ś" - krzywego bo krzywego, ale nie
można.. :/ W opcjach jest coś takiego jak translation tables, tylko
wszelkie moje usiłowania spełzły na niczym niestety żeby to jakoś
zakodować po ludzku :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564