Re: view

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 19:53:03 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Powyższy komunikat oznacza tylko tyle, że VIEW jest uruchamiane
> ze wskazaniem na nieistniejący (lub uszkodzony) plik pomocy.

Jak wskazałeś w drugiej odpowiedzi, uszkodzone było wydawane polecenie.
Nieprawidłowo określony błąd mógł powodować poszukiwanie przez program
odpowiedzi na zapytanie o cześciowo rozpoznawany problem. Zerowy wynik
poszukiwania specyfikacji, powodował stwierdzenie niepełności bazy
odpowiedzi.
Gratuluję trafności diagnozy.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl