Re: Sys 193

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 19:55:06 MET DST

mbs wrote:
W kwestii uzupełnienia:

> Dostałem do instalacji OS/2 płytkę....
>
> W trakcie testowania programów wyszło jeszcze coś dziwnego - nie chodzi
> moja ulubiona szkapa 2.0, pyskuje coś o błędzie 193, natomiast przy
> próbie ponownej instalacji pyskuje instaler stwierdząc naruszenie
> dostępu.

Konkretnie - instaler zgłasza błąd: 001:00016df6;
natomiast sama szkapa zgłasza: 0001:003067e8
oraz naruszanie dostępu w 3167e8v.

Co oznacza takie wspaniałe kody nie mam pojęcia. Pewnym jest, że całość
oprogramowania(dysk), przełożona do macierzystej maszyny, działa bez
uwag - właśnie na niej w tej chwili piszę.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >