Re: Re: Memory leaki w mozilli?

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 08:09:39 MET DST

Ninik wrote:

> "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo@teamos2.org.pl> nakombinował(a) coś
> takiego:
>
> Niestety mozilla już tak ma.. Na osłodę dodam, że jak zapcha operacyjną to
> w wirtualnej sobie siedzą te śmieci i nikomu nie przeszkadzają... :)

Z tym bym się nie zgodził - nie lubię śmieci na dysku, a o tym, że
mozilla to jest nieprzyzwoicie pamięciożerna przekonałem się przy
okazji jej testowania - nie ma tu znaczenia wersja - w stosunku do tego
co daje, każda nieproporcjonalnie dużo potrzebuje. Baaardzo mi się to
nie podoba.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >