Re: eCS 1.2

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 16:05:55 MET DST

"Ninik" <ninik@dominik.kei.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> BTW: znalazł może ktoś już gdzieś na tych stronach cenę wersji
> edukacyjnej?

No i w mensys.nl widać ceny akademickiej wersji już. Czyli:
http://shop.mensys.nl/cgi-bin/db2www/mns_art2.d2w/report?catname=eComStati
on#List
Według mnie jak dla studentów to o wiele za dużo, chociaż zawiera OO.
Ale nic, mam nadzieję na jakąś betę tego systemu bo mój eCS 1.0 chodzi
bardzo ładnie i jak zmiany są takie jak w przypadku 1.1 to podziękuję
jeszcze.
BTW: Ktoś z was połakomi się na nową wersję? Czekam na wrażenia, my z
Bartkiem widzieliśmy wprawdzie ją na Warpstocku w Czechach, ale tylko
przez chwilkę i to prywatnie bo na samą prezentację zaspaliśmy ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564