Re: Re: Kilka pytaä

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 03:27:07 MET DST

Wojciech Gazda <gazda@fema.wywalto-krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Rankingi na www.benchmark.pl zawierają szacunkowe porównania jakości obrazu
> 2D dla różnych kart. Wyglądają sensownie, to znaczy zgodnie z tym czego sam
> doświadczyłem...

No ciekawi mnie, że w tym rankingu taka parhelia ma max'a w wszytskich
rozdzielczościach jeśli chodzi o jakość obrazu. Poczytałem na stronach
matroxa na ten temat i rzeczywiście kładą na to nacisk.

> Najlepiej właśnie sprawdzić.

Po wstępnych rankingach, wybojach i podobnych zdecydowałem się na ambitny
plan kupienia sobie matroxa parheli. Pytanie jeszcze jak to cudo działa w
połączeniu z eCS?
Jak wygoglałem sobie nie ma już do tej serii sterowników dedykowanych dla
os/2, ale na ich stronie polecają jednak SDD. Tylko w jaki sposób takie
sdd wykorzstuje możliwości tej karty? Naczytałem się masę jeszcze rzeczy o
tym jak to ta karta potrafi wyświetlić ślicznie sprzętowo zrobiony
antyaliasing, albo jak wspomaga idealnie obraz 2D, za to do gier, że się
wcale nie nadaje. Gry mi na windowsa potrzebne, tak samo jak sam windows
;) (BTW: windows jakiś czas temu umarł u mnie śmiercią tragiczną poprzez
permanentny zwis na starcie) Więc czy karta pozwoli mi rozwinąć skrzydła
sobie w 2D w os/2? Czy np taki niezawodny antyaliasing z innotek'a zacznie
porządnie wreszcie szybko działać?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564