Re: Re: Moe gupie pytanie , ale do serwera z os 2 s jakie antywirusy?

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 05:53:34 MET DST

Bartosz Tomasik wrote:

> a tak zupelnie z innej beczki.. jesli toto jest posixowe to powinno dac
> sie skompilowac http://calmav.sourceforge.net

Zaś jeżeli chodzi o OS/2 - antywirus? Przez dziewięć lat nic mi nie
zżarło plików, choć "windzianki padały obok jak muchy.

Owszem - wiem, że są wiruski, które mogą cokolwiek narozrabiać, lecz
jakoś robione są przede wszystkim pod windę.

W szkółce młodzi gdy chcą wejść w jakiś "zaminowany teren" - odpalają
starego OS/2 - choć klną na nieaktualną javę.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >